-
Feminisma iniciato kaperita de la Civito
-
de Kalle Kniivilä
—
publikigita
2004-08-18
—
Laste modifita:
2005-10-03 22:19
—
arkivita sub:
fem,
civito
En La Chaux-de-Fonds, la ĉefsidejo de la Esperanta Civito, estis fondita nova organizaĵo kun la nomo "Feminisma Esperanta Movado". Al ĉiuj gvidaj postenoj estis elektitaj funkciuloj de la Civito, kaj la nova organizaĵo tuj en sia fonda kunsido petis aliĝon al la Civito. Libera Folio ne rajtis legi la statuton de la organizaĵo. "Skandalgazetistoj kaj mensogantoj ricevas informojn nur post seriozaj ĵurnalistoj", respondis Anna Lászay al nia peto.
Situas en
2005
/
Kurte
-
Feminista Esperanto Movado kaj la Esperanta Civito
-
de Elektito
—
publikigita
2004-08-18
—
Laste modifita:
2005-10-03 22:19
—
arkivita sub:
fem,
civito
Unu idiotajxo sekvas la alian kaj aldonas al la detruo de la antauxa. Bone. Pli da tia agado de blindaj gvidantoj de la same blindaj [...]
Situas en
2005
/
…
/
Feminisma iniciato kaperita de la Civito
/
++conversation++default
-
Inda raporto
-
de Kalle Kniivilä
—
publikigita
2004-08-18
—
Laste modifita:
2005-10-03 22:19
—
arkivita sub:
fem,
civito
Estimata, via raporto ĉirkau FEM estis inda. Ĉar mi ne povas kompreni kio okazis, kion oni volas fari sub la nomo de feminismo. Do, mi [...]
Situas en
2005
/
…
/
Feminisma iniciato kaperita de la Civito
/
++conversation++default
-
Mensogoj kaj eraroj de Kalle Kniivilä
-
de Kalle Kniivilä
—
publikigita
2004-08-18
—
Laste modifita:
2005-10-03 22:19
—
arkivita sub:
fem,
civito
(Citaĵo el la oficiala komuniko de la Esperanta Civito- HeKo n-ro 244) S-ro Kalle Kniivilä aperigis en la retgazeto "Libera Folio", konata kiel neoficiala organo [...]
Situas en
2005
/
…
/
Feminisma iniciato kaperita de la Civito
/
++conversation++default
-
Nek la unua nek la sola kapero
-
de Kalle Kniivilä
—
publikigita
2004-08-18
—
Laste modifita:
2005-10-03 22:19
—
arkivita sub:
fem,
civito
Tiu ĉi estas nek la unua nek la sola kapero fare de la elpensinto de "Civito", Valerio Ari, kiu kaŝiĝas sub diversaj kromnomoj, falsaj nomoj [...]
Situas en
2005
/
…
/
Feminisma iniciato kaperita de la Civito
/
++conversation++default
-
Elkoran gratulon !
-
de Peter Hauser
—
publikigita
2004-08-18
—
Laste modifita:
2005-10-03 22:19
—
arkivita sub:
fem,
civito
"Skandalgazetistoj kaj mensogantoj ricevas informojn nur post seriozaj ĵurnalistoj kaj sinceraj interesiĝantoj. Vi do estas en la lasta vico, ŝi respondis al ni." Estimata samideano, [...]
Situas en
2005
/
…
/
Feminisma iniciato kaperita de la Civito
/
++conversation++default
-
HeKo plu draŝas Liberan Folion
-
de Kalle Kniivilä
—
publikigita
2004-10-19
—
Laste modifita:
2008-04-11 11:37
—
arkivita sub:
fem
[Novembro 2004] Kiel atendite, la oficiala komuniko de la Esperanta Civito ne malrapidis ĵeti koton sur Liberan Folion post la publikigo de nia artikolo pri la fondo de Feminisma Esperanta Movado, kiu tuj je sia naskiĝo aliĝis al la Civito. Duan sitelon da koto ricevis jam la redaktoro mem, post la publikigo de nova artikolo. En la freŝa komuniko oni ankaŭ instrukcias al FEM, kion praktike signifu "persona non grata".
Situas en
2005
/
Kurte
-
La Civito komunikas
-
de Kalle Kniivilä
—
publikigita
2004-10-19
—
Laste modifita:
2008-04-11 11:37
—
arkivita sub:
fem
El HeKo 249 [2004 10 16] Ekde 1998 (naskiĝo de la Pakto) nur unu alia individuo estis deklarita "persona non grata", sed fare de la [...]
Situas en
2005
/
…
/
HeKo plu draŝas Liberan Folion
/
++conversation++default
-
Vikipedio pri la Civito
-
de Kalle Kniivilä
—
publikigita
2004-10-11
—
Laste modifita:
2005-10-03 22:22
—
arkivita sub:
fem,
civito
La libera enciklopedio Vikipedio donas bazajn faktojn kaj koncizan kritikon pri la Civito de Esperantio: "Ne ĉiuj Esperantistoj konsentas kun la kreo kaj celoj de la Civito. Multaj jam kritikis ĝiajn fondajn ideologiojn. La verkisto Jorge CAMACHO kolektis diversajn kritikojn de la Civito en sia verko La liturgio de la foiro. Jouko LINDSTEDT tiam skribis, ke La Civito estas provo de la raŭmistoj uzurpi la koncepton "Esperantujo". Diversaj esprimoj estas uzataj pro priskribi la "Esperantan civiton" : "la rondeto de Giorgio SILFER", "La Polpo" kaj "la Vespejo". Sinteze la "Esperanta civito" aperas al multaj kiel malgranda grupo kiu laboras sub la aŭtoritata gvido de sia ĉefo kaj kutimas eluzi tre malagrablajn rimedojn por etendi sian influon. Sed ĉar tio estas ĉiam pli vaste konata, la influo de la grupeto ne kreskas.
Situas en
2005
/
Ligoj
-
Dudek jarojn post Raŭmo
-
de Kalle Kniivilä
—
publikigita
2004-10-12
—
Laste modifita:
2005-10-03 22:22
—
arkivita sub:
fem,
civito
Tekstoj de seminario pri la Raŭma manifesto, okazinta en Helsinko en julio 2000. El la enkonduko:
"La Manifesto de Raŭmo, verkita kaj publikigita dum la Internacia Junulara Kongreso en Raŭmo, Finnlando (1980), celis siatempe esti radikala kontribuo al la diskuto pri la interrilatoj de la Esperanta movado, Esperanta komunumo, Esperanta kulturo kaj la ekstera mondo. Al la dua jarcento de la Lingvo Internacia ĝi heredigis jenan defion:
Ni kredas ke la unua jarcento de Esperanto pruvis la taŭgecon de la lingvo por esprimi ĉion; meze de la 80-aj jaroj, komence de la dua jarcento, ni devos ekmontri al la mondo ke ni kapablas ankaŭ diri ion — ion kulture originalan kaj internacie valoran.
La Manifesto lasis kelkajn evidentajn demandojn parte neresponditaj. Tial ĝi ankaŭ estis interpretata kaj pritaksata tre varie dum sia dudekjara ekzisto. Ĝi invitis krei originalan valoran Esperanto-kulturon, sed ne precizigis, kiudirekte oni iru. Kaj ĉar iuj interpretis la Manifeston kiel inviton turni la atenton internen, al la valoroj de la komunumo mem, ĝi ne nepre kuraĝigis prezenti la Esperanto-kulturon al la ekstera mondo.
La fundamenta demando estas do: ĉu la Esperanta kulturo devus signifi ion ankaŭ por la ekstera mondo, aŭ ĉu sufiĉas, ke ĝi estas grava por ni mem? Ĉu ni kulturu nur nin mem, aŭ ĉu ni posedas valorojn prezentindajn al eksteruloj? Kio estas tiu originala valoraĵo, kun kiu ni alproksimiĝu la mondon?
La kulturo de la komunumo ekzistas ne por tio, ke la movado havu ion, pri kio fanfaroni. Sed sen la kulturo, la movado tamen havus malpli da ekzistokialoj. Kio do estas la interrilato de la Esperantaj kulturo kaj movado?"
Situas en
2005
/
Ligoj